Aktuální číslo

Na obálce zářijového čísla na vás čeká MONIKA BAGAROVÁ. Přináší zajímavé informace o zdravém životním stylu u protinožců a sestavila pro vás speciální zářijový workout.

Pak stačí otočit stránku a dozvíte se, jak si zachovat letní formu beze strachu, že s příchodem podzimu poněkud utrpí. Vyzkoušejte naše účinné strategie, abyste se udržely v kondici.. Hledejte titulek UDRŽTE SI LETNÍ FORMU.

Léto se sice chýlí ke konci, ale pár krásných týdnů před sebou ještě máme. A tak si můžete aerobní aktivity naplánovat v outdoorovém stylu. Připravili jsme pro vás AEROBNÍ AKTIVITY PRO BABÍ LÉTO.

Týna Skalická se ve své rubrice zaobírá otázkou: KDY JE VHODNÝ ČAS NA CVIČENÍ.

Věděli jste, VÝKON PODÁTE I HLADOVÍ, bez tekutin ovšem propadnete. Do jaké míry nás ovlivní dehydratace a jak se jí účinně vyhnout?

 Kvalitní spánek překvapivě hodně závisí i na světle, jakému jsme během dne vystavení. Nalistujte si stranu 40 a POSVIŤTE SI NA SVŮJ SPÁNEK.

Pokud jste do téhle chvíle nikdy nezkoušely posilovací cviky na břicho se zátěží, dejte jim šanci a zařaďte do svého tréninku rotační cviky s jednoručkou, zkracovačky s kotoučem atd. Vyzkoušejte 5 SUPER CVIKŮ NA BŘICHO.

Na co dalšího se ještě můžete těšit?

  • V neposlední řadě vám poradíme, PROČ A JAK JÍST VŠÍMAVĚJI.
  • Řekneme si něco o tom, kam všude se u nás můžete VYDAT NA KOLOBĚŽCE.
  • PROMĚNY S KATCHABOU přinášejí další příběhy žen, které vyhrály boj s nadváhou.
  • A pokud v září bojujete s časem, jistě oceníte SVIŽNÝ A EFEKTIVNÍ TRÉNINK HRUDNÍKU + ZAD.