Aktuální číslo

Prázdninové dvoučíslí bude vašim pohodovým, a přesto motivujícím společníkem na léto.

Dozvíte se, jak zvládla karanténu vyhledávaná fitnessová ikona MARTINA MARKOVÁ, jejíž tréninky i life-stylové rady pomáhají tisícům z vás.

Co se týče pohybových aktivit nabídne letní FITNESS jednak tři rychlé tréninky s posilovací gumou, dále pak celou sérii super letních cvičebních programů v podání těch nejpovolanějších. A tak můžete vyzkoušet kruháč s mottem „DEJTE SBOHEM TUKŮM“, dát si do těla díky HIIT tréninku na zahradě, vyladit figuru do bikin díky PILATES, či vytáhnout do boje PROTI BOLESTEM ZAD METODOU McGILL.

Na straně 52 nalistujte 7 netradičních receptů na toasty,

přečtěte si něco o STRAVOVÁNÍ NA VÝLETECH

a hledejte odpověď na otázku BEZLEPKOVÉ = ZDRAVÉ?

Abyste byli připravení na pohybové aktivity v horkém počasí, určitě uvítáte článek LÉTO, SPORT & HYDRATACE.

Týna Skalická se ve své rubrice zamýšlí nad tím, že nemusíte jíst málo, stačí jíst chytře.

Napadlo vás někdy, jaké nástrahy na vás číhají během letního tréninku venku? Seznamte se s riziky, která vám hrozí během pobytu v přírodě, naučte se správně chránit a užijte si dobu strávenou na čerstvém vzduchu beze strachu.