• Tréninky

    VYGUMUJTE TUKY

    PROVÁDĚJTE TRADIČNÍ POSILOVACÍ CVIKY S GUMOU A POSUŇTE TAK SVŮJ TRÉNINK O LEVEL VÝŠ. TEXT: Mike Carlson, foto Ian Travis Barnard Jsou tréninkové pomůcky, které podléhají módě. Objevují se, krátce zazáří a pak upadnou v zapomnění. To se ovšem v žádném případě netýká posilovací, nebo chcete-li odporové, gumy. Ta se na výsluní drží už několik dekád, a to z mnoha dobrých důvodů. Je levná, skladná, přenosná. Vychytávka, díky níž můžete mít tréninkové vybavení skryté v kabelce. Velice účinnou, a přitom podceňovanou metodou využití odporové gumy je kombinace tradičních posilovacích cviků a cvičení s gumou. Když tyhle dvě techniky propojíte, máte jedinečnou šanci vypořádat se se stagnací, vyhnat z tréninku nudu a radovat se ze…

  • Výživa

    RECEPTY S VŮNÍ MOŘE

    Matthew Kadey, MS, RD Rybí maso má jednoznačně příznivý vliv na naše zdraví, obsahuje kvalitní bílkoviny i cenné omega-3 mastné kyseliny. Výzkumy opakovaně prokazují, že lidé konzumující pravidelně mořské ryby, čelí nižšímu riziku onemocnění srdce. K upevnění zdraví vám navíc stačí už 250 gramů týdně! Treska 100 gramů tresčího masa obsahuje 15 gramů vysoce kvalitních bílkovin. Je to tedy velký přínos pro vaše svaly. Když se vám na talíři objeví treska, získáváte navíc řadu dalších potřebných živin, jako je fosfor, selen a draslík, či vitamin B6, který hraje zásadní roli v celé řadě enzymatických reakcí. EKOLOGIE: z hlediska prospěšnosti pro oceán je nejlepší kupovat divoce žijící pacifickou tresku ulovenou v okolí Aljašky, kde…